TRADUCTOR

martes, 18 de febrero de 2014

DIARI PERSONAL:

DIA 1:

16 de Gener del 1066
Avui al matí, quan el meu pare m’ha despertat, m’ha dit que aniríem a Andorra, a esquiar.
Hem anat amb el cotxe. Quan hem arribat, hem esmorzat.
Ara mateix estic dinant, abans de dinar, hem anat amb motos de neu, I després amb trineus. Ara, després de dinar, esquiarem unes tres hores.
El que més m’ha sorprès, ha sigut el paisatge. Andorra estava molt canviada: edificis nous, parcs, pistes d’esquí, pistes de motos de neu, etc.

 EDMUND’S JOURNEY PROJECT:

DIA 2:

20 de Gener del 1066
Avui he anat a la catedral de Cantebury i he vist un tapís meravellós. Era molt gran, més gran que la meva habitació.
Quan he entrat, m’he sorprès. L’he mirat i estava content però enfadat a la vegada. Content perquè es un tapis mol bonic, però enfadat perquè per culpa d’aquesta batalla ho vam perdre tot. Tenia ganes de trencar alguna cosa.
Al cap d’uns deu minuts de mira’l molt atentament, vaig fer mitja volta i me’n vaig anar cap a casa.

DIA 3:

23 de Gener del 1066
És una injustícia! Després de que el bisbe decidís que els treballadors necessitaven més espai per construir la Catedral, s’hem va caure la casa als peus. Amb 30 anys i una dona em trobava al carrer sense lloc per dormir ni res per menjar. Quan ja m’havia menjat el cap moltes vegades la meva dona va proposar una idea espectacular, sense bitllet de tornada emprendríem un nou viatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario